Svidande ben och snaggad pojkvän.

Vart ska jag börja? Jo just det. Jag slaggade hos Emma igår. Vi gick ner till skabb-bryggan då som sagt. Dagen cyklade vi ner dit tillsammans med hennes lillebror. Väl där dog vi, för att det var så äckligt. Vi hade illgröna kryp på oss så vi tog cyklarna till söderskogen och skulle äta pastasallad och bada. Vi badade inte riktigt. Jag blev också mycket arg på hennes lillebror ><'

   

Idag träffade jag Viktor för åttonde gången detta lov, haha. Vi chillade och köpte glass. (tre kulor, yeah!) Sedan vandrade vi runt i Bålsta. Gungade. Den verkligen extremt pinsamma incidenten hoppar vi över. Köpte läsk. Och tog sedan farväl, för imorgon ska Viktor åka till Halmstad i typ en vecka. *gurgelljud eller något*

   

Ja just det. Viktor har snaggat sig. (!!!!!!!!!!) Efter mycket prat om det idag, så tog han visst och gjorde det. Han tror inte att jag kommer förlåta honom ><' HAHAHAHAHA nu gjorde han ett hack också, inte med flit dock ^^^^^^ Jag får ont i käkarna, så mycket skrattar jag. Och jag har inte ens sett det. Hihi.

- "Karl äter hundar."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback