The Miracle Worker, Radio, Jetix-dude & Parlamentet.

Igår så kollade jag på en inspelad film, som gått på tv 2 gånger på kort tid. The Miracle Worker  tror jag visst att den hette. Den var fin. Utspelar sig i ett äldre USA. Miljön är så där fin och lantlig. De har fina kläder och svarta slavar på gården. Osv. Det här var en tv-version från 2000 av den originella som var från 1962. Den var lite mysig i alla fall.



Idag kollade jag på Radio som också visas på tv mer än en gång den senaste tiden. (?) USA på 1970-talet (märks inte så överdrivet). Ed Harris är fotballcoachen, en utvecklingsstörd(?) Cuba Gooding Jr vandrar runt med sin kundvagn och glor. Ja, ni förstår resten. Men seriöst, den här tyckte jag om. Han gjorde verkligen sig bra som sin roll, Cuba Gooding Jr. Jag blev typ varm och glad i hela kroppen. Verkligen en sån film. Hahaha, ibland kunde jag verkligen inte sluta skratta. Och jag brukar inte alls garva så mycket när jag kollar på film själv. Byggd på en verklig historia också, sedär. Fan, jag vill se den igen. Nu. (!) SE DEN! MED MIG :D

 

Annars har jag kollat på 6 avsnitt av Totally Spies idag igen ^^ Ja ursäkta, men jag tycker fan att det är asbra! :D Hur kul som helst. Sedan så går det ju hur ofta som helst på Jetix också, haha. Ett avsnitt klockan 9, ett 10, 6 st klockan 12-15 och sedan ett 16,30, men det är i alla fall gamla vid tolv till tre och det är det som är kul =)

Kollade på Parlamentet nu också. Inga av mina favoriter direkt. Hasse Brontén eller vad fan han heter är inte rolig överhuvudtaget. Och det var ett gammalt avsnitt, så det var hans debut från mars typ. Sedan var det Helge Stoor? Wot. Dunno. Johan Ulveson är lite rolig, men fan. Psykopat typ. Sedan har vi finnen, André Wickström. Inte heller något lyckopiller. Men fan, i slutet av detta avsnittet asgarvade jag. Ska leta efter klippet på youtube. Hahhahaha.

Häääääääääär! I början också, helt lost. Aaaaaaaaaahahhah, när han ska vara stockholmare! Hahahhahaa. Vad? Det är ju asroligt ^^



- Satan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback