Tacka tecknat för nostalgitripp till källaren.

Hallon och rabarber vilken händelselös dag. Idag har jag nog kollat på närmare 6 Totally Spies-avsnitt på Jetix, hahaha! Det var fan asbra, så tyst. I femman kollade jag alltid på det! Emma och Elin, remembaah? ^^ Fett coolt ju. Såg två avsnitt för typ två veckor sedan haha ^^ Men det är skoj när det är de gamla som man sett, hihi.



Anyway, när det var slut blev jag lite ledsen. Sedan kom jag på att jag ritade av bilden ovan från en tidning i femman och tog mig en liten tripp ned till förrådet och grävde runt bland skiten. Till min besvikelse så var alla mappar utom en tomma. Och den mappen var med teckningar som jag och Olivia hade ritat ^^ Vet dock inte varför jag hade kastat allt annat...

Men jag fann lite annat roligt..



Nämligen en påse med Barbiedockor. Jätteroligt ju! Jag hittade kläder jag inte minns att jag hade. Blev faktiskt seriöst sugen på att leka lite med barbies. Senast var väl i sjuan, hhahahahha. Med Elin, Josefine och Céline. När slutade man? I trean fyran kanske? Roligt är det i alla fall =)



En lite fin väska. Den var lite nedsmutsad med olja och så, men i alla fall. Och i innerfacket hittade jag blöjor, av allt som finns! Fett lol ><'



Åh! Min lilla nalle Brumm! Wihihihi. Titta, jag virkade honom ett litet rosa halsband också ._. Det var honom jag höll i när Elin bodde granne med mig och det åskade. Jag var rädd. Sedan slutade det åska och vi gick ut i bikini..



Hhahahhaha! Min bäver Beaver. Behöver jag säga mer än att jag skrev in honom i min Mina-vänner-bok?

 

TITTA, DET ÄR PONGO! Jag fick gräva länge och väl i kartongen innan jag fann den äldsta och käraste gosedjur. Lilla Pongo =) Tyckte först att han var ovanligt ful och tecknad i utseendet, men sedan kände jag igen örat som står rakt upp (undrar om det var för att pappa kom och bar honom i örat över parkeringen och jag blev helt förkrossad. förmodligen inte) och sedan den bruna fläcken jag lyckats klämma dit uppe på hans huvud. (intorkat bajs?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback