Green Street Hooligans, Tomb Raider & Idol goes Beatles (LOL).

Häromdagen såg jag Green Street Hooligans  med Viktor. Den var bra. Han tycker att den är grym. Jag tycker att det är bra... och jobbig. Typ, mentalt jobbig. Nej, usch. Ingen sheerful direkt. Men okej, det var ju inte så att man ville stänga av. Men ja. Tjena! Läget?


Haha, Pete! *internt*


I lördags gick också Tomb Raider- filmerna. Lara Croft och det där, you know. Den första (som jag tror att jag såg efter den andra förut) är den sämre av dem, för i tvåan är Gerard Butler med! *lalalal* Nej, men seriöst. Det är inte så stor skillnad mellan dem. De funkar, lite överdriven action sådär :)

 

- Snart blir det American Idol. Beatles-låtar only har jag hört ett rykte om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback