En ung Nicholson & Edward Scissorhands.

Häromkvällen tänkte jag tömma min hårddisk på dvd:n genom att kolla på något för att sedan radera det. För började jag se på en film från 1970 med Jack Nicholson. Han pratade skumt, haha. Anyways, jag orkade inte se på skiten. Istället blev det Edward Scissorhands.  Herregud. Tim Burton så det bara skriker om det ><' Men det var rätt bra ändå, haha. Lite skoj. Eller ja, lite och lite, jag garvade rätt mycket. Verkligen fult med pariodin på det fina idylliska villaområdet. Matchade med dörrarna och kläderna och allt, haha. Men allvarligt, jag ville typ gråta så fort Johhny Depp filmades. Han såg så hemsk ut, och så när han pratade blev det... nej jag vet inte ><' Och Winona Ryder är en rätt cool skådis tycker jag :o

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vill se!!

Postat av: maggot

bra film, diggar tim burtons filmer

2008-07-25 @ 14:47:15
URL: http://themaggot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback