Dagarna går fort ändå.

Vet inte vad som hänt de senaste dagarna. Va? Jo, det är klart att jag gör men jag vet inte vad jag skrivit om och inte. Har i alla fall träffat Frida. Just det, i fredags kväll efter att jag varit på lägenhetsvisnings så följde jag med henne när hon skulle släppa in hästar. Det var en bit dit, men det var jätteskänt väder och så.. Tog en jävla massa bilder i alla fall. Sedan gick vi ner till en hage vid vattnet och gick vilse på en jävla udde. Herregud. Och båda vi skulle hem fort. Det gick ju bra. Vi sprang som bara fan och det blev världens jävla träningspass, haha. Sedan gick vi barfota på asfalten, det vat skönt. Vi liftade också med den enda bilen i hela jävla området. En tant. Jag var andfådd och lite rädd.

           

I lördags spelade Frida och jag kort. Igår var Viktor här. Finally hemma från Västkusten. Vi spelade också kort. Jag har fått sånt där tillfälligt beroende eller något. Sedan åkte jag till honom idag. Han stekte goda pannkakor. Och vi spelade kort. Och köpte godis. Och sedan skulle han på någon grej en timme innan jag skulle hem så jag vandrade till gransäter och satt i solen och lyssnade på musik och spelade snake. Det ni. På bussen mötte jag Jemina =)

   

Undrar om jag ska cykla hem till Emma nu. Vi msnar och jag kanske gör det. Herregud, cykla ><' Japp,

- Bonsoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback