2-10 juni.

 Ja här kommer en liten torr sammanfattning av dagarna mellan den andra och elfte juni. Ont om bilder blir det. De kvalitetssaknande är tagna med min mobil som lägger av pga av rövbatteri. Så ja, inte mycket. Jag har inte haft en fungerande kamera överhuvudtaget under varken avslutningmiddagen eller skolavslutningen. Däremot ska jag baxa alla Amandas bilder och sedan de som alla bloggungar från 9a och 9b lägger upp i deras blogg, mohahah! Erhh... Sry? LoL. GAAH. Så jag kan nästan utlova ett inlägg med bilder only. Som ett kollage jag kan göra när jag sitter och är emotionell. Yes.

Ahem.

2 juni

Jag fyllde år. Jag var trött som bara fan, för jag sov hur illa som helst. Skolan var helt lam i skolväg om man säger så. Alla sa typ grattis. Höhö. Till och med Annas boyfriend Simon ringde mig och sa grattis osv, för han skulle egentligen kommit med Anna och company. Han skulle dock på  körkortsgrejs osv. Efter skolan åkte Amanda och Emma hem till mig. Vi bakade en kladdkaka och havreflarn. En halvtimme senare kom Viktor och drog i sig smet, haha! När jag tog ut kakorna ur ugnen brände jag sönder tre fingrar genom grythandsken (!?!??!) så jag var tvungen att springa omkring med en fryst falukorv i handen eftersom att det inte fanns någon is. Det sved och jag fick någon blåsa. Jag grinade (inte bokstavligen) och pappa grinade på mig.

Anyway så fikade vi på balkongen och det var trevligt förutom att jag och pappa fightades lite. Vi blev feta. Vid sextiden åkte Emma hem och precis då kom anfallsvåg nr 2! Anna, Kjell, Yvonne, Linda, Jenny och barnen och lilla (enorma) Max kom. Det var trevligt trevligt. Jag fick massor med fina presenter denna dag, tackar, och vi blev fetare och fetare. När vi satt där i köket och fikade så höll jag på att dö av flera anledningar. Det var trevligt att höra Annas garv. Det kändes innan som att vi höll på att förlora kontakten rejält då vi inte hade pratat ens i telefon på nära 7 veckor. Okej, "trevligt".. jag höll på att dö. Tårar forsade osv. Men hela dagen/kvällen var trevlig. Det var roligt att Viktor och Amanda också var där och träffade alla!

  

3 juni

En helt lam skoldag. Typ, "ta igen dag" nr 2 och jag gjorde nog inte ett piss. Jo, kollade på American History X  som är med på listan och är mycket bra och måste ses minst en gång av alla. Sedan hade jag muntligt om papperstillverkning med Lena för att höja mitt betyg i kemi vilket jag tillslut inte alls gjorde. Helt onödigt, för jag dog av stress och aggressioner pga av detta under morgonen. Och vad tjänade jag på det? Onödig alldeles för ingående kunskap som sitter i ca 10 minuter. Men ja, jag förtjänar inte ett såt högt betyg i något no-ämne i alla fall. Det är så tråkigt och svårt dessutom. Men det kändes som slöseri på tid.

Jag åkte nog till stan med Amanda... fan, jag minns inte vilka dagar. Jag har vart och "shoppat" typ 10 gånger den senaste jävla månaden. Dude.

4 juni

Kolifej kallas det, utan att jag vet varför. Jag, Emma, Milton och Viktor var lagledare för Dinosaurierna. Alla barn älskar Emma. Alla barn hatar mig och jag hatar alla barn. Nej då, faktum är att jag faktiskt tycker väldigt mycket om barn. Jag vill ju förfan typ jobba med barn. Eller nått. Men faktiskt, något är det med Gransäters ungar. HELVETE vad irriterande de är. *morr* Men sedan så är det ju bara en engångsgrej detta med kolifej, så jag orkar inte lägga ner energi på att vara snäll mot dryga barn.

Hhahahahhaha, det hände lite skojiga saker denna dag. När vi gick upp till kvarnkojan så var det en liten flicka som hette typ Hanna. Hon hatade killar. I alla fall de i hennes klass. Men sedan så blev hon typ kär i Viktor! Varför? Jo, Viktor sa att han kanske var lite kär i henne! Herregud var roligt, de gick och höll handen, Viktor hade hennes keps och rygga. Ok, alla hade typ småbarnens ryggor, men ändå! Mohahah.

Det andra roliga var när vi satt och chillade vid dragkampen och Johanna på 4b kommer där och är jättearg för att hon är ensam med alla sina småbarn i gruppen. Då kommer en liten blond fuckad unge som såg ut som Cartman och häller vatten på henne. Så vi tog flaskan och lubbade efter honom. Jag tror att jag sa någonting om att jag ville döda? Haha, jag var fett taggad på att göra någonting. Anyway så fick jag tag i hans arm och så låg han där på marken och jag gav flaskan till Johanna så att hon fick hälla lite på honom. Jag undrar om det var en eller två gånger vi gjorde samma sak igen? Haha. Han kom hela tiden tillbaks och muckade typ, en neddränkt i vatten. Seriöst, det såg ut som att Pontus sulle dö av garv. Helt tyst men ändå hysterisk. Viktor vet vad jag menar! ^^

 

Emma med små barn, Milton däckade när vi tog en paus på vägen och Viktor och hans nyfunna kärlek

Jag tror att jag åkte till stan här. I alla fall åkte jag moppe med Viktor och Milton, för det var då jag tog världens bild på Viktor. Milton och jag blev mycket besvikna när jag råkade ta bort den. Seriöst, ni förstår nog inte.

5 juni

Ytterligare en dryg dag i skolan. Efter skulle vi då ha våran så kallade klassresa. Alla skulle tälta på Kärleksudden vid varpsund. Först åkte Jemina och jag hem till mig, för att sedan gå hem till henne och spela tv.spel. Hon har typ400 japaner på sina väggar. *rädd* men hon hade bara en kontroll till playstationet. Oj, jag, Jemina, Viktor och Milton var där.. Svikare hela högen. Jemina kastade sten. När de två sista åkte på träning så eldade jag och Jemina. Jag dog typ när hon tappade sin korv två gånger i askan och sedan när hon sjöng (skrek) låtar vi lyssnade på jätteroligt och fort. Vi flyttade tältet från "stranden" där det blåste like hell till grillplatsen bakom en kulle. Senare kom Viktor, Milton, Björn och Viktors vän Teo. Jag dödade nästan Björn när jag slog en pinne mot en träd. HAHAHHAH; JUSTE! HAHHAHAHA. När Milton skulle harpunera en krokodil??!?!? HAHAHH, spetsade nästan Viktors fot, han sket typ på sig! Jaja. Alla utom Viktor och jag drog vid tio typ??!?!?!? Jemina vid nio. Svikare hela högen. Vi satt och stirrade på brasan och försökte ringa dit folk halva natten. På morgonen badade vi och så kom det några jävla hajkande hippiemänniskor.

Anyway. För det här hatar jag nästan  alla i 9a och 9b. Inget personligt mot Viktor, men fan. Det var vår klassresa! Rövhål!

Resten av helgen satt jag isolerad hemma och kollade på tv och gödde upp mig. Spec. när fotbolls-EM drog igår, hihi.

               

9 juni

Jakobsberg med Amanda. Det var kul. Kollade på skor osv. Vi vandrade bort till Skopunkten. Varmt. Sallad på donken. Sedan en milkshake. Jag satt och chillade på Guldfynd. Amanda sa att jag såg ut som en efterbliven unge där jag satt och snurrade på mitt arbband mitt på golvet med hakan lutandes i handen. Get the picture? Och jag blir fortfarande jätteledsen när jag tänker på att jag typ glömde kvar mitt fina träarmband från myrorna för 10 kr på perrongen. Helvete. Så typiskt. Vi mötte Ellinor där också. Vi åkte tåg med henne.

Avslutningsmiddag på kvällen. Trevligt. Satt brevid Jocke och Maria, höhö. Jag åt nonstop som låg på bordet. Sedan vart det skoj när alla kastade på varandra. Förrätt var såndär toast med skagengegga på. Sedan var det kycklingspett och en skum potatissallad. Bärpaj till efterrätt. Sedan fick jag, Josefine, Björn och Viktor pris för bästa betyg. Ett fint armband, yeah. Juste, Molwin var där!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YEAH! Molwin. Lilla Molwin. Roligt! Och när Emma klingade glaset och ställde sig up. Herregud ><' Hon typ fnittrade och var helt virrig och söt. Så kommer jag där och vräker ur mig helt förskräckt "Vad gör du?!". Typ. Förlåt Emma.

    

10 juni

Städning på enheten. Haha, inte alls av mig. Känns elakt nu när jag tänker på att massor med andra var tvungna. Jaja, bara ännu en sak på listan som skickas till djävulen.

Sedan också fotbollsmatch. 9orna mot lärarna. Lärarna vann på straffar haha. Alltså, helt otroligt. De borde fan inte få vinna! Men både Viktor och Milton gjorde i alla fall mål. Tyckte mycket synd om Björn, som nu typ fått en inflammation i knät? Såg ut som att han hade blivit skjuten i benet efter att han ramlade. *rysning*

    

- Ursäkta om det är mycket felformuleringar osv, jag orkar bara inte kolla igenom detta bajs. Det är för mig ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback