Åska, fläckade trosor, rea, kolanappar och snake.

Jaha, nu var det såhär att det var dunder och brak här hemma i lördags då åskan gick. Viktor och jag såg att någon blixtrade till vid datan och sedan märkte jag att det var modemet det. Så idag åkte vi iväg och köpte ett nytt, samtidigt som jag gick till gina tricot och larmade av mina jävla trosor. Hur fan lyckas de glömma bort det? Förövrigt så är det rätt suckig service där. I alla fall den Amanda och jag var på igår, i stan.

På tal om det så var Amanda och jag alltså i stan igår. Det var trevligt, vi hade inte setts på 15 dagar, haha ><' Men vi shoppade loss som bara fan då. Jag köpte lite onödiga saker på rean. Och sånt som jag vill ha, hihi. Kläder för det mesta. Herregud, kan ju inte påstå att jag var i jättebehov, men det är ju sommarrea! (lol)

Annars så tittade vi på en lägenhet hos en väldigt trevlig familj idag. Får se imorgon vad som händer. Sen? Jag har ätit kolanappar. Gott. Och donken för andra dagen i rad. Hööööhö.

Åh vad tråkigt. Jag har inga intressanta tankar att skriva ner längre känns det som. Jag har tvättat min hjärna med snake-spelande. Seriously, jag spelar säkert sammanlagt minst en timme om dagen. Är det mycket? hahahah.

- YO! Jag har marmelad i min mun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback