En onsdag och en torsdag.

I onsdags så skulle jag hem till Viktor, men han jobbade till typ 3 och jag var i bålsta lite efter 1, haha. Så jag tog jordens segaste promenad hem till Amanda för att lämna av lånat stuff och hämta mina shoes. Amanda jobbade (vilket hon ska göra i 4 fucking veckor, första veckan har gått!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *morr*) så det var bara hennes bror hemma. Vi pratade och sedan hade jag inget att göra så jag fick komma in och kolla på Ellen DeGeneres (?). ><' Sedan åt vi Amandas risifrutti, yeah och kollade på The Prestige (jag såg i alla fall första timmen, bra!) tillsammans med två av hans vänner...... Nej, det var ju inte pinsamt.. *grymt* Asroligt när Amanda ringde, omg, båda vi dog ^^

Anyway, jag flydde hem till Viktor sedan. Vad fan gjorde vi? Vi köpte glass och godis. Kollade på bilder från avlsutningen och balen. Tittade vi på tv? Hm.. Åt mat. Jahaja. ^^

Han kom hit igår. Ånnu än gång så chillade vi. Spelade snake på min mobil ^^ Kollade på fotboll osv. Tralala!

Ingen bild? Nehe.

Joho, nu redigerar vi inlägget!

- Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj!


Mwehehehe. Tiita, jag har massor med hår på huvudet!


Kommentarer
Postat av: maggot

mina risifrutties! you bastard:P

Postat av: nico

Vem har rekordet på din mobil? :D:D:D:D





<33<3<333333

2008-06-28 @ 00:59:00
Postat av: gul bil

whatahell?! nico? WHATAHELL?! ^^



uhm, i dunno :o ME?! Nej. *ahem

2008-06-28 @ 10:52:42
URL: http://hemsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback