Enligt tablån blir det filmkväll..

Ja det må jag säga. Satte mig och kollade igenom kvällens filmer. Ojojoj vad spännande. Där läste jag namnen Nicole Kidman och Tom Crusie. Hm.. fan jag tänkte ju härom dagen på en film som de var med i! Det måste varit mer än ett år sedan och jag minns inte namnet på den. Och sedär, där stod den. Drömmarnas Horisont  på svenska tror jag. Far and Away på engelska. Den handlar om hon som är rik och han som är fattig. I Irland. På något sätt hatar de varandra men utvandrar till USA för att de tror att det är sååå mycket bättre där. Är det så? Kolla på filmen ^^

 

Sedan måste jag såklart kolla på fotboll, så jag kan inte kolla på svt2 vid 9. Då går det en film med Salma Hayek. Den handlar om Frida Kahlo. Interesting, jag känner inte till mer än om ögonbrynen, haha.

Senare, vid halv 1 så går Triumfens Ögonblick.  Omtalad och bra kritik så den vill jag se. Hihi. Spelar in, yeah. I know you care alot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback