Häromdagen så var jag hos Anna.

Ja, i måndags alltså så åkte jag i och för sig och klippte mig först. Omg I am bald, dude. Ja, sedan åkte pappa och jag till Barkarby. Där snodde de min mobil för att föra den till reparation eller nått. Nu använder jag pappas nokia 3310, haha. Askul att spela snake II och Space Impact! Ja.. Sedan lämnade vi tillbaks ett par skor och åkte på lägenhetsvisning. Fikade hos farbror...

Hos Anna var det mest chillning. Simon var ju där också. På tisdagen åkte Linda till England för att jobba med elever på studieresor typ. Tre veckor! Sedan åker hon direkt igen tre veckor till Isle of Wight eller hur fan det nu stavas. Jag vill också? 
   Vi drog till närakuten för att Simon skulle röntga sin axel. Åkte hem. Sjöng Singstar, hihi. Åt kebab. Åkte till stan. La mig i måsbajs. Träffade deras vänner Josef, Tim och Julia. Åkte hem och hämtade saker för att vi skulle ut till Ösmo och sova i Tims stuga. Det var trevligt. Sov vid 4 typ, gick ut klockan 5 och kissade i en buske (hade ingen aning om hur man gjorde med toan, den var jätteskum). Sov till 10-11 och sedan vet jag inte vad vi gjorde. Jag hade jordens pollenallergi därute. Snor, snor, ont i halsen, svidande ögon osv. Och hela vägen hem så skrattade jag så fult att jag grät och skrattade ännu mer. Fy fan alltså. Ofattbart vad fult ><' Och helvete vad jobbigt när vi sprang till bussen som Tim stoppade. LoL haha. Hihi.

Och nu skrapade jag upp knät på bordet. Köttsår. Rött. Blod. Skinn. *puuuuuuke*

- Ohoyahoy. (stavning?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback