Kebab med händerna.

Igår fick jag ett utbrott. Det var bra väder och jag satt framför datan. Inte najs. Det slutade med att jag och Frida gick ut. Köpte glass och gungade. Köpte godis för fyra kronor och gick till vattnet. Satt på ett träd och gick sedan hem. Där vid vattnet var det en kvinna med kebab. Vi bestämde att vi skulle köpa kebab till lunch idag. Det gjorde vi. Tog med oss till bryggan och åt med händerna, hhahaha. Vi fick inga bestick, vilket vi funderade på medan vi gick därifrån men tänkte inte ens på att vända? Haha, lol. Min fanta var extra god och sedan mådde jag illa :)

Nu borde Viktor snart vara här...

- Well well, toodles!


Har fått tillbaks kameran och fann batterier igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback