Lista från Frida.

Tio första

1. Första bästa kompis: Errh.. Dunno. Ajlina kanske.
2. Första bil: Låt mig återkomma om det...
3. Första kärlek: Bweh? Pratar man kärlek som typ 8-åring? ><'
4. Första husdjur: Återkommer om det med.
5. Första semester: Bulgarien 2003 typ
6. Första jobb: Yeah, gick ut med Ludde! Annars, kiosken med Emma, haha.
7. Första köpta skiva: Inte en aning.
8. Första riktiga kärlek: Viktor ._.
9. Första piercing: Errh. Öronen räknas typ aldrig så..
10. Första konsert: Where the actions is.. när var det? 2006?


Nio senaste:

1. Senast alkoholdrycken: Återkommer..
2. Senaste bilfärd: Idag till Bålsta.
3. Senaste filmen du såg: Atlantis!
4. Senaste samtalet till dig: Emma. Eller, någon ettåring med Emmas mobil, haha.
5. Senaste bubbelbadet: Hm. I Tellberg? ><' Februari alltså.
6. Senaste spelade cd: Min "Tänker tillbaks" Cd 4.
7. Senaste kyss: Hm.. var det Viktor? Skoja ><' MWAHHAHAH.
8. Senaste gången du grät: OMG, KOMMER INTE IHÅG?! WTF, WHAT'S HAPPENING TO MEEE?! Jaha. Men typ förra veckan i ett av mina garvattack goes hostattack goes garvattack goes grinattack. Eller nått.
9. Senaste måltiden: Pyttipanna.


Åtta har du någonsin:

1. dejtat en av dina bästa kompisar:
No.
2. blivit arresterad: No
3. blivit kär vid första ögonkastet: No
4. fastnat med blicken i någons urringing: Hahahahaha, kanske? ><'
5. fått ditt hjärta krossat: ´No not really.
6. sagt att du älskar någon utan att mena det: Vet inte.
7. haft one night stand: No
8. busringt: Hell yeah!


Sju personer att möta:

1. Gustav II Adolf: Woooot?!
2. Hitler: Errh..? Om jag vill? Nej, tack.
3. Djingis Khan: Finns det inte en låt om honom? Eller henne? Eller den. wtf.
4. Olof Palme: Nej det är lugnt alltså.
5. Charles Manson: Vem?
6. César (orginalet): Vadå originalet? Jaha, Rom-snubben? Lite coolt kanske.
7. Billy The Kid: Känns igen.. men how about no?


Sex saker du gjort idag:

1. Ätit för mycket.
2. Träffat Frida.
3. Suttit på ett träd.
4. Tjafsat med min fader.
5. Lyssnat på radio.
6. Känt mig ledsen.


Fem favoritsaker utan rangordning:

Hur kan man ha fem favoritsaker utan rangordning? Errh.. Jaja.

1. Musik.
2. Mat.
3. Viktor.
4. Alla andra? ^^
5. Data in my <3. BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHH. *ahem*


Fyra personer du kan berätta allt för

Man berättar inte allt för någon, duuh.

1. Mig själv.
2. Mig själv.

3. Mig själv.
4. Mig själv.

Tre val:

1. Blått eller rött? Blått.
2. Sommar eller vinter? Sommar ftw!
3. Choklad eller chips? Choklad, mmmmmmmmmmmmh. *dregel*

Två saker att göra innan du dör:

1. På ett eller annat sätt fått förklarat hur mycket jag älskar de jag älskar för de jag älskar. (whatahell?!)
2. Hoppas att jag inte dör.


En sak du ångrar:

Åh. Att jag inte skrev exakt den här listan, så att jag kunde ändrat denna punkt till "En sak du inte ångrar". (=


Fyra personer som du vill ska göra samma lista:

1.
Amanda.
2. Malin.
3. Anna!
4. Dunno. Anyone?


Kommentarer
Postat av: maggot

okelidokeli ska oxå göra listan:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback