Sommarlov?

Jahaja, första dagen på sommarlovet ska det här ha föreställt. Världens rövväder liksom. Fast egentligen kommer det inte att kännas som sommar förrän efter balen imorgon, eftersom att man ser nästan alla då. Så då blir det mer sommarlovskänsla antar jag. Helvete. Jag vill verkligen inte. Vill inte, vill inte, vill inte. För då vet man säkert att det är slut. 9a och 9b är slut. Vi är slut. Jag är slut.


Bild tagen från
http://josefinemaria.blogg.se.

Kom på nu att det var lite sommarlov igår med ju. Efter avslutningen, duh. Då åkte jag med Viktor och Milton och åt pizza hemma hos Viktor. Sedan gick vi ut i ösregnet. Viktor tyckte att det baaara var mitt ansvar. (?) I alla fall så såg vi Emma och Flundemo i centrum (och Titti?).  Sedan luffade vi vidare i Bålsta. Milton dampade i väg hemåt, vilket låg typ en halv mil därifrån (inte en susning?!) men när vi ropade lite på honom så fann vi honom tillslut vilandes på en gunghäst (?) vid en lekpark. Jag dog av garv. Sedan gjorde han likadant men dåsatt han på en snurrgrejs som de båda senare snurrade mig på tills jag trodde att jag skulle spy, hihi. Innan ramlade jag fan av när alla tre var på ><' Skoj, ni missade verkligen något. 

 

Anyway, denna fuskiga första sommarlovsdag så var Viktor här. Vi gjorde seriously ingenting. Lyssnade på musik, satt vid datan lol, fikade två jävla gånger med pappa och kollade lite på Simpsons. Simpsons var roligt att kolla på med Viktor, hihi. Och jag blev jätte emotionell när jag kollade på fotboll och la mig med huvudet mot kudden jag fick av honom och kände att den luktade Viktor. Jag hoppas att doften håller i sig någon vecka så att jag kan sniffa medan han är i Kroatien.

- Dream catch me.

 

Kommentarer
Postat av: Kim

amagad!! du är fett emo annicka!!! ;D



- I Need Something

Postat av: gul bil

men jag har rätt att vara det. det har vi alla! mer emotions to the people!



- Teardrop.

2008-06-14 @ 13:32:34
URL: http://hemsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback