Äggpickardag och lite andra ointressanta saker.

Tja, här är hon som är så bra på att uppdatera.

Idag var det äggpickardag i skolan. Skojsigt. Började med att Amanda och jag skulle bygga en grej för ett ägg som skulle släppas från en brandstege på tredje våningen. Vår lidl-racer med fallskärm kom ner hel i alla fall. ^^ Grattis Emma som kammade hem chokladen med "brev från påskharen"! :D Och grattis Amanda som vann hederspris i äggmålningen med savannägget! Och grattis mig som åkte ut i semifinalen i äggpickning. (woho ><'). Lol. Ja juste..

    
Blev tyvärr ingen bild på när den var uppe i luften. (awesome)


Efter skolan gick jag hem till Amanda och spelade guitar hero 3, skoj även fast det är pinsamt hur jävla dålig jag är. Kör på medium trots att jag inte ens kan spela på easy. Herregud, nu har jag varit med om allt. Dragon Force-låten. Christ! Jag har kramp i mina fingrar på vänster hand. Kanske för att jag var helt vild när man inte skulle trycka men ja.

Nu är det freakin' ägglov! På lördag blir det middag at Anna och co. Trevligt trevligt!


Gjorde The never-ending movie quiz igår.. ^^


Och nu? Jag vet inte. Mina naglar är taggiga så det blir det första att ta sig an. Ikväll ska jag lata mig som bara fan. Och varför i helvete är det inget Private Practice ikväll? Det är ju mitt nya torsdagsprogram.

- Häjdå! *asfult*

image606
På tal om resor (berättar om det senare) ger jag en bild från Kreta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback