Amanda är också ett fordon, hand på Miltons mage och morgondagen.

Well hej hopp. Här sitter jag med irriterande långt hår och är på ganska bra humör må jag säga. Dagen har varit rätt så najsbajsig då. Har inte hänt så mycket speciellt. Brandlarmet gick när vi hade träsljöd. På vägen dit satt jag på Amandas skor för mina innerskor inte skulle bli äckliga. Haha, så hon fick släpa mig till enheten, sedan efter samlingen fick hon släpa mig till träslöjden igen, och då tillbaks hahaha. Tack för det! Men ja. Vi fick sluta vid tre och då gick jag hem till Amanda. Viktor släppte av Kim på moppen och vi fick hoppa på hahaha. Askul. Han burnade förbi Amandas hus och tutade innan vi gick av. *skrattljud*

Nu vet jag itne riktigt. Jo, igår innan bussen hem gick jag och Milton med till Viktors moppe med Amanda och Kim?. Ja, och Milton och jag satt på moppen och glodde. Jag satt tydligen alldeles för nära hahahah. Ja, och huvudsaken med detta var att jag körde upp min iskalla hand innanför Miltons jacka och tröja och allting och höll den på hans mage, HAHAH! Han skrek lite och hade sig medan jag hade askul och upprepade att jag hade handen på hans mage. Lol.


Det stör mig att jag inte har ett enda par hörlurar som fungerar helt och hållet.


Imorgon ska jag och Amanda till stan. Allmän wasting of money och bio ska det bli. Härligt. Hoppas att min budget håller. (!)

- I miss you even when you're standing next to me.

image575

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback