Black and White & ritande.

Hej hopp.

Det första jag kom att tänka på nu var att jag måste säga att jag var så trött under filmen (Black and White) att jag somnade i små perioder den senare halvan av filmen. Gaaah, lång mening där. I alla fall stängde jag av när det var 10 min kvar inför den slutliga rättegången tror jag, hahah. Den var lite halvtråkig sådär.. Hemsk också. Visade mycket av rasismen osv. Sann historia.



Ja. Har gjort så gott som ingenting idag. Läste för första gången detta lov, haha. Ritade också i skissblocket. Senast var typ 2,5 månader sedan.. Kladdade i och för sig lite på löspapper för inte så länge sedan men jajaja. Det var i alla fall kul. Inte så detaljerad men whatever. 

- Trevlig onsdagkväll på er.

image615


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback