En sån här rolig lista.

Gör en sån här lista som är rolig, som andra säger att de gör för att de har tråkigt jämt. Wiie.

Jag kommer från: *blandras*
jag är just nu: ingeting. Helt tom. typ, sugen på att skriva i en sån här idiotlista!
hur gammal är du: 15, drar mig sakta men säkert mot 16

tycker du om någon just nu: någon finns det alltid, är inte hatisk rakt igenom tack.
om sex månader: går jag på gymnasiet, holy crap!
jag samlar på: biljetter
gröna eller röda äppeln: röda för det mesta.
vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen
gillar du golf: näe, men minigolf är kul ibland! ><' och köra golfbil. Eller det var kul på friluftsdagen!
vilken tid gick du upp idag: tjugo över 7
har du sovit i din egna säng inatt: yes
har du strumpor på dig nu: nej, barfota ftw.
hur svarar du i telefon: "hallå", "Ah, det är Annicka", "tjaa"
är du ensam nu: framför datan ja, hemma nej.
Vad ska du göra ikväll? Plugga, kolla på american idol och sova.
vad ska du göra imorgon: gå i skolan.
var vill du bo när du blir stor: sthlm eller freakin' afrika.
är det okej att gråta: det vore fan om storgråtaren själv skulle säga nej.
när grät du senast: igår (holy crap, long time no see!)
vilken årstid tycker du bäst om: Sommar, sommar, sommar..
laddar du ner musik och film från Internet: inte efter mitt vansinnesutbrott nej.
vad skulle du göra om du vann en miljon:  Oj! Betala saker som måste betalas. Resa. Bygga ett barnhem i Afrika!
bär du glasögon eller linser: nej
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: men hell no
när går du upp ur sängen typ en helg morgon: är jag hemma så mellan 8-10. Hos andra 10-12 typ ><'
har du piercing: nej
vill du gifta dig: ja
vill du ha barn: ja
solar du ofta: när det är sol, svar ja.
är du bra på att laga mat: bara ibland, men man måste äta så.
gillar du att dansa: åh herregud, NEJ
är du flygrädd: nej
hur vig är du: inte lika som jag var förut. Nu är jag stel as hell.
vad dricker du helst när du är törstig: vatten
vilken är din favorit glass: magnum kanske.
tror du på ett liv efter: nej
vad äter du helst när du ser på film: choklad. Eller DADLAR, YEAH
lever dina föräldrar tillsammans: nej
är du morgon eller kvälls människa: morgon tror jag :o
vilken ögonfärg har du: mörkbruna. *svarta*
vilken hår färg har du natuligt: mörkbrunt
vilka hår färger har du haft: mörkbrunt och weird guldbrunt som borde förbjudas.
har du någon gång gråtit dej till sömns: herrejävlar, ja.
biter du på naglarna: ibland.
är du beroende av något: Amanda!
röker du: nej för fan
hur ofta tränar/motionerar du: när vi har idrott YEAH
Senaste låt du hörde: Belief - Gavin DeGraw

vad gör du på helgerna: absolut inget för det mesta. Pluggar ><'
brukar du bädda sängen: ja
hur många timmar sover du på en natt: 8 kanske
senaste bok: Ondskan - Jan Guillio. Just nu kämpar jag med Goodnight mister Tom (asbra)

har du kysst någon under den senaste veckan:
vad var det senaste du sa: "t?"
önskar du att du bodde någon annanstans: ja
vem kramande du senast: pappa tror jag
saknar du någon nu: ja
hur många lampor har du i ditt rum: 5
vem ringde dig senast: Emma
gillar du att slåss: ja för fan, jag lever för att slåss. Dock inte för att skada *fniss*
var du glad igår: ja, thank the sun, dude.
vad är din favoritfärg: grön
sminkar du dig: ja
känner du dej värdelös: rätt så faktiskt
brukar du tänka på självmord: nej för fan. Inte längre åtminstone.


Kommentarer
Postat av: SovarN

bddar sängen, hahahahahahaha LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

2008-03-18 @ 21:32:08
Postat av: SovarN

bddar sängen, hahahahahahaha LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

2008-03-18 @ 21:32:17
Postat av: SovarN

bddar sängen, hahahahahahaha LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

2008-03-18 @ 21:32:26
Postat av: gul bil

men du hånar mig jävligt ofta. så jävla elak.

Postat av: Elin

vem är SovarN?

2008-03-20 @ 13:01:00
Postat av: gul bil

viktor i egen hög person. det vet man varje gång det kommer en skum kommentar.

2008-03-20 @ 17:19:11
URL: http://hemsk.blogg.se
Postat av: Elin

haha okej:)

2008-03-22 @ 22:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback