Forever Charmed.

Well well, bara jag som någon gång varit totalt besatt av Förhäxad? Hm, trodde väl det. Såg det allra sista avsnittet precis. Jag kände mig fett emotional. Hahaha, jag minns när jag för första gången såg det, blev jätterädd. Sen för några år sen eller när det var började serien om från början och jag har sedan dess alltså nu sett alla 8 säsongerna.

Det är det som är nackdelen med tv-serier. De kan hålla på så länge och jag lever mig in och blir besatt. Hahahahah, en del av mig dör varje gång en serie jag följer tar slut! En positiv sak med filmer alltså.. nu för tiden handlar det alltför ofta om att inte fästa sig vid något oavsett vad det gäller.

- Don't get too attached.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback