Fotolista!

Kan göra denna fotolista jag haffar från en blogg. Jag får väl skämmas sen men ni är som sagt säkert vana. ^^

1. Du för omkring ett år sen



2. Du för 2 år sen


3. Du och din bästa vän sen bardomsben
 
HAHAHAHAHAH

4. Du som busig


Inte seriös bild. Men ja, detta var den "busigaste" jag kunde hitta utan att få er att rygga tillbaks av min groteska fulhet.


5. Du som fotograf



6. En dag du minns



7. En bild som väcker känslor



8. Någon du litar på



9. Någon du saknar



10. Någon som alltid får dig att skratta



11. Någon du vill träffa



12. Något du vill ha



13. Den du senast fick sms av



14. Någon du alltid har roligt med



15. Någon som ger dig inspiration


Kan inte komma på någon så, bara för att liksom ^^


Kommentarer
Postat av: maggot

:D:D:D:D visste inte att nr 10-bilden existerade! eller nr 8:P

Postat av: gul bil

haha ^^

2008-03-26 @ 23:30:15
URL: http://hemsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback