GH3, Kill Bill, tonårsrebell, åldrande eller inte & kvällens underhållning.

Hallå där alla ni som inte har något liv denna fredag och läser min blogg,

Sitter här och har det bra. No reason, är bara på bra humör typ (praise the lord, dude). Skoj. Ännu en fredag, ännu en helg där jag är hemma och *host* pluggar. Ganska komiskt tycker jag. Ja, vissa kanske tycker att det är sorgligt men whatever. Haha. Tycker i alla fall att det är komiskt. Jämför min fredag med partyganget i Mattes house typ, at this moment. ^^

Hur som helst så slutade vi tolv idag. Gick hem till Amanda. Nej, förlåt. Vi gick till Äppelbo, sedan fick vi skjuts av Viktor. Vi åt vår prisglass för papperstornet vi byggde för typ ett år sedan (?). Direkt när vi kom dit spelade vi Guitar Hero 3, haha. Askul, men jag suger så hårt att det är äckligt. Men Amanda och Stoffe typ tvingade mig (ja, jag kände mig tvingad) att köra på medium. Men det var kul ändå och jag har kramp i lillfingret!

Det blev ingen Pulp Fiction. Den var för lång, skulle inte hinna med bussen. Men det blev Kill Bill vol. 1 istället, för den är också med på listan! Herrejävlar vad blodig. Jag blev typ arg varje gång någon blev cuttad, för det blev en fontän varenda jävla gång. Men den var rätt så komisk.. Om man har lite sjuk humor som jag.



Pappa kom i alla fall och hämtade mig och sedan dess har jag gått en promenad och ätit middag.

Jag är inte på bra humör längre. Kul va? Jag tror att jag har blivit en såndär aggressiv vuxenhatande tonåring. Jippie.

image596
Typ så. Feb, -07.


Med det datumet känner jag mig gammal. Jag åldras för fort. Tiden flyger och jag stannar kvar ändå. Därför känns det inte som att jag utvecklas. Jag kan lika gärna vara den där lilla överutåtriktade muppungen jag var på dagis. Och det är jag typ. Jippie. Jag känner mig gammal och grå med få dagar kvar att leva samtidigt som jag är ett litet ovetande barn. Hell.

I klassen pratades det lite om National Treasure och jag tänkte se den idag på kanal5 vid nio. Sedan såg jag att Mr and Mrs Smith går på svt1 samtidigt och fick ett litet beslut att fatta. Först tänkte jag att det blir National Treasure eftersom att jag aldrig sett den, men när jag kom på att jag egentligen inte minns Mr and Mrs Smith (jag var snorig och trött den sommardagen) så blev den duellen avgjord. Tack. Brad Pitt är h-o-t.

Ja men nu ska jag i alla fall gå härifrån. Har ju en hel del att göra denna helg så jag kan lika gärna börja nu. Träningsdagboken skall skrivas till att börja med. Har matte och franskaprov nästa vecka och första världskriget-pm:et ska in. Läsa engelskaboken och träna mer. Hallelujah vilken helg.

- Ha det roligt åt mig.

image597
It's october again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback