Hej jag har inget liv.

1. När gick du upp idag?
Eh.. 9 typ.

2. Diamanter eller pärlor?
Vad sägs om inget av det? ^^

3. Senaste filmen du såg på bio
PS I love you!

4. Favorit-TV- program?
One Tree Hill, Grey's Anatomy, Heroes. (helt sjukt att jag råkade skriva LOST först!!!!!!!!!!!!! *morrar åt mig själv*

5. Vad åt du till frukost?
Eh. Två bitar äppelkaka med vanlijsås, mohaha.

6. Vad är ditt andranamn?
Har inget.

7. Din favoritmat?
Har typ ingen. Donkens äppelpaj, yeah ^^

8. Vilken mat gillar du inte?
Kroppkakor, kåldormar osv.

9. Favoritchips?
Olika.. grill går hem.

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Soundtracket till Juno eller PS i love you vilka jag inte ens har i min ägo, haha.

11. Vilken bil kör du?
Ingen? I drive myself, höhöhö. Men papi har en hyundai (hur i helvete stavas det?!?!)

12. Favoritmacka?
Vem har en favoritmacka? ><'

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Well spoken? Eh men för att säga vad jag tror jag ska svara på.. äckliga, dryga, människor. You know what I'm talking about, don't you?

14. Vilka är dina favoritkläder?
Min stora svarta tjocktröja är den skönaste någonsin.. ^^

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
USA med Amanda, :D

16. Favoritklädmärke?
Inget.

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Oj. Ojojoj. Har för mycket going on i huvudet för det..

18. Favorittid på dagen?
12 är väl bra kanske?

19. Var är du född?
Manila.

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Landskamp i fotboll går hem ibland. Men brasiliens damer är roliga att se i spel. (nörd?)

21. Coca Cola eller Pepsi?
Spelar mindre roll.

22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll.

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Morgon skulle jag nog påstå. För det mesta..

24. Pedikyr eller manikyr?
Inget av det.

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Va? Vart fan hittade jag denna lista egentligen? ><'

26. Vad ville du bli när du var liten?
På dagis polis typ. Sedan var det lärare. ><'

27. Bästa barndomsminnet?
Ingen aning. Minns mest konstiga och halvhemska saker haha.

28. Varit i Afrika ?
Nej, tyvärr! Återkom med den frågan när jag har en och annan rynka i ansiktet.

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Ja, hahah! På ett kalas, askul ^^

30. Varit med om en bilolycka?
Kört i diket? Och bussjäveln som körde av vägen med det var väl inget egenltigen.

31. Favoritdag i veckan?
Lördag. Ibland fredag.

32. Favoritrestaurant?
Har nog inte ätit på samma resturand 2 gånger ens.. Jooo, den på Kreta! Eh. Ja juste..

33. Favoritblommor?
*prosit* typ.

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
McDonalds är ju mest lättillgänglig, haha.

35. Äger du en cykel?
Typ 3 haha.

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Wot? dunno.

37. Läggdags?
Snart faktiskt. Orkar inte mer ><'

38. Senaste personen du delade en middag med?
Pappa.

39. Vad lyssnar du till just nu?
Inget förutom ljuden av mina rörelser typ.

40. Favorit färg
Grön.

41. Hur många tatueringar har du?
noll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback