Imorgon är en dag av tecknade filmer!

Aloha, säger en ruggigt trött mf.

Kollade i tidningen och såg 3 jävla tecknade filmer jag vill se imorgon, hahah! Först går Vägen till Eldorado vid 07,35 (!!!!!!) på tv4 och den vill jag se. Kommer knappt ihåg den, för jag har typ förträngt den efter Prinsen av Egypten som btw går vid 11,30 på tv4 tror jag. Den är bra. Såg den i skolan förut. Den ska jag se :D

Grejen är den att klockan 9 imorgon så går Atlantis elle rnåt på svt1 och den har jag bara hört om. Kommer förmodligen inte orka så tja.

Håll nu käften och låt mig gå upp alldeles för tidigt första dagen på lovet för att kolla på barnfilmer.

image608
HAHAHHA. *ahem* Ja juste..

Kommentarer
Postat av: ja juste

ja juste

2008-03-21 @ 00:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback