Jag har ett överdrivet köpbegär.

Åh, när jag var inne på Amandas blogg och läste att hon hade sett Juno  så kom jag på att jag skulle kolla upp soundtracket. Emma och jag var nämligen direkt överens om att musiken var asskön och jag tänkte ladda hem. Det var ju då några veckor sedan och jag har ju ni inget limewire eller så så nu kollade jag på cdon. Till min stora glädje hittade jag soundtracket som innehöll 19 låtar (!) och den sista när de två sjunger där i slutet *asglad*. Så ja. Hej jag vill ha. Ge mig. Sedan upptäckte jag att 300 har en skiva också, ascoolt ^^ Kunde då inte lyssna på snuttarna, jag vägrar Windows Media Player.

I alla fall så såg jag ett erbjudande på själva filmen Juno. Köper man en film för 169 så kan man köpa en dubbel-dvd med två olika filmer alltså för 69. Fanns lite olika blandningar att välja på och jag säger bara, jag vill ha. Det sugiga är att Juno typ inte har släppts än och att jag aldrig kommer att förstå mig på internet-shopping. (Ja, jag har försökt, det slutar med att datan hakar upp sig för att jag trycker överallt i min frustration.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback