Kill Bill vol. 2, kvällens filmutbud på tv & en gammal dubbelhaka.

Idag umgicks jag alltså lite med Amanda och Viktor. Vi spelade gh3, hhaha, och kollade på Kill Bill Vol. 2. Den var bra. Inte lika mycket samurajgrejs i den. Sen om det var bra eller dåligt vet jag inte. Som Amanda sa, inte lika mycket blod ^^ Fortfarande massor med killing osv, men ja, det skvätte liksom inte ><' Ja. Lite rolig tyckte jag att den var också haha. Men lite hemsk osv.



Mjaha, vad ska jag säga nu? Nothing! Öh. Hej.

I alla fall så går det lite filmer ikväll på tv.. I sanningens namn  med Denzel Washington och Meg Ryan har jag sett förut. Orkar inte. Såg att Windtalkers  med Nicholas Cage går igen. Alltid. Både dessa krigsfilmer har gått minst en gång de senaste 6 månaderna. Lite onödigt så där men aja. Undrar i alla fall om jag inte ska kolla på Black and White  på svt1 vid 22. Well, we'll just see about that later.

- I feel like singing! Morsning på er. (Ja jag vet att jag kommer att ångra att jag la ut denna bild men fan. Jag har gjort bort mig så att det räcker i 10 år framåt så whatever. Min dubbelhaka var väldigt sexig för 1,5 år sedan).

image614

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback