Lördagens filmer på tv, IMDB top 250 & mina få filmer.

Ja, later kan ju lika gärna bli nu när jag ändå väntar på att mina nudlar ska svalna lite. Nu blir det film för hela slanten då!

Alltså, först har vi på TV4 klockan 15,20 då I am Sam  går. Jag har hört mycket om den så jag bad pappa att spela in den eftersom att jag inte ska sitta och kolla på film hela dagen. Sean Penn, Dakota Fanning och var det öven Michelle Pfeiffer? Hm...

Vid 18,00 på kanal5 går en skoj film med Patrick Dempsey! Can't Buy Me Love. Skitrolig, Patrick spelar en nörd som ja, köper sig en flickvän för en månad. Verkligen old time's high school-filmer! Timmen innan får också en såndär kändisdokumentär om Dempsey.



Klockan 21,35 ska jag kolla på How to lose a guy in 10 days på TV4. Den är så omtalad liksom, så jag känner ett behov av att se den, vare sig den suger eller är bra. Verkar rätt kul på remklamen i alla fall.

Samtidigt på TV3 går The Bourne Supremacy (stavning?). Amanda, hör du det! Sedan kan vi se trean och bocka av den från listan! :D Me like the två första i alla fall. *eyecandy är alltid ett plus vettu*



Ja, Amanda och jag har nämligen skrivit ut IMDB's top 250 framröstade bästa filmer. Vi ska ploga oss igenom den. Man skulle kunna se det som ett evighetsprojekt, för vi har endast sett 4 av dem tillsammans, vilket är kravet för att få den där lilla bocken framför sig. Alltså återstår det bara 246 filmer, höhö.

Btw Amanda, 3:10 to Yuma eller vad fan den heter är med på listan! :D:D:D:D



Fy fan, jag vill ha filmer. Ge mig filmer. Eller ge mig pengar så att jag kan köpa filmer. Jag har typ minst filmer i hela världen. Okej, självklart inte men det är bara för att ni ska förstå, jag vet att det finns fattiga, duuh. "I'm not stupid, you know". Men vilka har jag? (jag vet, ingen bryr sig men jag bryr mig inte om det). En prinsessas dagbok, LA Confidential, Nära och Kära, G.I. Jane och Moulin Rouge är dvd:erna. På vhs har jag bara disney ^^ *älska*

Men ja,

- Toodles (noodles) *grymt* (*grymt* är istället för *skrattljud* för Viktor säger att jag nöffar som en gris)


Kommentarer
Postat av: grisstekarN

^^

2008-03-08 @ 15:55:32
Postat av: maggot

HAhahahahaha *nöffar*
C.Bale....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback