Människoberoende? Skittråkigt inlägg.

Mjaha ja. Var alltså i stan och träffade mamma idag. Hon fick sina efterlängtade tröjor och jag fick mina (också efterlängtade?) pengar, hahaha. Köpte i alla fall nagellack, shorts att sussa i, trosor och en skum ser-gravid-ut-klänning. Det var kallt som bara satan, men jag är happy över att jag kom ut bland mycket människor. Höhö.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Gjorde just lite mattetal. Undrar varför det låter lite rubbat när jag säger att jag har gjort typ 80 mattetal under lovet, hahah ><'

Har ingen aning om vad jag ska hitta på ikväll. Enklaste utvägen är att keep it real and simple genom att slappa gärnet precis som mja... exakt alla andra kvällar detta lov. Känner för att rita idag igen men jag vet inte vad. Aja.

- Hej hopp.

image638
Jag har den bästa bildmappen med kändisar.
Det visste du inte va? *besatt* mohahahahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback