Min egna Mållgan, musikal på BCJF och "Don't Know Why".

Då sitter jag här igen med en sån här konstig tanke. Känner att det är ofta jag tänker på konstiga saker och lättast är faktiskt att berätta om den så slipper jag tänka den om och om för mig själv.

I alla fall så var tanken: jag borde kanske skaffa mig en imaginary friend. Ni vet, som Alfons Åbergs Mållgan. Fan vad bra. Jag skulle vilja ha det för att kunna prata med någon och berätta saker för någon som orkar lyssna. Den finns ju alltid där. Men sen skulle det kanske se lite lustigt ut om någon kom på mig med att föra en dialog med luften typ. Fast allvarligt, det vore najs. 

Är jag sjuk? Känner mig åtminstone lite rubbad. 

-  Tja. Btw, musikalgrejen på BCJF idag var skitbra!

image598
Satt och kollade på youtube. Varje gång får jag nån slags
drömattack. Blir typ hög. Typ älskade denna live-version:


http://youtube.com/watch?v=8HaSRREoMjg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback