Min framtid verkar suga big time.

Usch helvete, här sitter jag och mår illa. Tänker för mycket just nu. Min hjärna går på högvarv och det är bara tankar om betyg och gymnasium som snurrar. Jag har bestämt mig för att skita i att göra den där jävla satans träningsdagboken till idrotten och alltså få g. Jag ger upp helt enkelt. (På tal om idrott så var det askul att boxas, dude!).
   Kollade lite på mitt betyg från julen. Kommer ju alltså att förlora 5 poäng, men jag hoppas på att höja mig i bild och sedan få mvg i historia också..
   Fan, när jag väl kom på att jag skulle gå in på hemsidan för gymnasiegrejen så ligger lappen kvar i skåpet, så jag vet inte lösenordet. Lackade som fan och snurrade runt på massor med gymnasiesajter, som om mitt lösen skulle ploppa upp nånstans. I letandet kom jag in på en socionom-sida där jag läste att nyexaminerade, eller vad fan det heter, socionomen får pisslön. Hallelujah.

Alltså tar jag och lämnar er för att gråta en aning och sedan återgå till mitt tråkiga liv.

- Mina armar gör ont.

image573


Kommentarer
Postat av: Bert karlsson svensson joahansson

du är en ond arm ^^

2008-03-03 @ 21:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback