Prime & Remember the Titans med Emma följt av vanliga humörsvängningar.

Bara för att jag är på lite bra humör nu kan jag bjuda på ett litet inlägg ändå.

Idag tog jag the bike hem till Emma. Det var otroligt sjukt jävla jobbigt. Vi pratade om lite stuffs på hennes rum sedan spelade vi kort med hennes familj. Vad gjorde vi mer? Gick ut i typ 5 min ><' Åt lunch och gick in snabbt på datan innan vi fick skjuts hem till mig. Vi kollade på Nära och Kära eller Prime som den heter på engelska. Emma hade inte sett den så.



När den var slut gled vi in på Remember the Titans som gick på kanal 5. Har sett ungefär samma del av den förut, alltså slutet typ. Den är bra så vitt jag vet. Vi bestämde oss för att se hela den någon gång! Jag lär köpa den då.


Ofta disney? haha ^^


Well, nu har jag inte så mycket mer att säga. Kommer väl däcka snart. Förstår inte riktigt varför jag blir så trött hela tiden. Gör ju ingenting typ. Sitter mest här hemma och göder och äter mitt jävla påskgodis som räcker för länge. (Hur kan jag tycka det när båda äggen är slut?! ><' *fetto, yeah*)

- Good evening (infidel). *är det det achmed säger?*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback