The King, PS I Love You och allt annat som hör till.

JÄVLA RÖVHÅL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Här hade man skrivit asmycket och så trycker jag på fel knappar och markerar och raderar hela skiten. Nu blir jag arg men börjar om från början.

Hej hej hopp *gäspar*,

Här sitter jag och lyssnar på min nyinköpta Elvis-skiva. Egentligen köpte jag 3, för det var The Legend Lives On 3 disc för 99:-. Najs, tack Amanda för att du hittade den ^^ Ska hitta en bild.. Här!

image578

Ja. igår var det alltså skola först. Amnda gick hela jävla morgonen och babblade om filmen vi skulle se ><' Sedan hände väl inget speciellt.. Jo, Viktor skadade Amanda och mig vid bilden. Sedan undvek han oss resten av lektionen, hahah. Straffet för honom blev att han fick släpa hem moppen, mohahah. Anyway så tog vi 12,40 eller 41 tåget till stan tillsammans med Habel, Johan, Björn, Kim, Matte, Dennis och någon mer... Nej, Emma gick av i Sundbyberg! Och Jocke i Kungsängen.

Direkt gick vi iallafalll till Weekday och provade jeans, hahahhaha. Asroligt. Sedan sa Amanda och jag farväl för att köpa våra biobiljetter. Det blev donken, H&M, OnOff och Ica innan. Seriöst, Amanda pratar så jävla högt, hon tror att resten av människorna runt inte kommer att höra henne ><' Så jävla roligt. inne på bion, när snubben höll på och virrade med ljuset och när reklamen som hade stannat började igen. Hon drog en ashög kommentar om att reklamen inte tog slut och filmen inte började. Alla kollade och de bredvid kollade antingen på henne eller biosnubben med krullet. Hur roligt som helst. Hela tiden fick vi också skrattanfall under filmen. Amanda dog när jag rapade i hennes öra, och då dog jag. Hej.

Vi såg i alla fall äntligen PS I Love You. Verkligen bra. Vi grät, skrattade och ja. Den var så fin. Och han var så snygg. Och jag vill ha soundtracket. Det borde gå att hitta på megastores filmmusik-avdelning. Där fanns det asmycket. Dit ska vi gå igen, dude!



Ja, som sagt så köpte jag skivan. Blev även ett par brillor (som jag tror att Anna har också faktiskt..) och lite småskit. Men jag hade det très trevligt (säger man så? whatever)! :D:D

När jag kom hem var jag helt uppe i varv. Åt paj och pratade av mig. Sedan började jag kolla på Världarnas Krig men efter första halvtimmen var jag så trött att jag gick och la mig (!!!!!!!!!)

Idag ska jag köra lite styrka till träningsdagboken (har blivit övertalad till att göra skiten i alla fall), läsa engelskaboken och kanske skriva lite på första världskriget. Pallar inte matte, jag är alldeles för trött för att tänka på lutningar k-värden hit och m-värden dit, tack så mycket.

Senare blir det nog ett inlägg om filmer! Alltså,

- Lataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! *puckelryggen*

image579


Kommentarer
Postat av: Anna

Bra Annicka, kämpa på det lönar sig i slutändan.

2008-03-08 @ 19:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback