Tjenare Kungen & äppelkaka.

Ja, såg lite av Tjenare Kungen. Nu har jag låten i skallen. KOmmer förmodligen inte kunna somna tack vare den, haha. Jag tycker faktiskt att den är rätt bra ^^ Rolig och skön typ. Irriterade och weird också men ja. Btw så såg Anna och jag den rödhåriga på Åhlens förut, coolt haha.



I alla fall så bakade jag äppelkaka. Höhö, blev rätt god för att vara första gången. Kan ha varit så att jag glömde ta 3 dl mjöl, utan tog bara 2 men jag vet inte. Den var inte konstig så whatever.

ÅH VAD IRRITERANDE, DET GÅR INTE ATT LADDA UPP BILDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Christ, jag orkar inte *emotional*. Fixar imorgon då. Går väl typ och lägger mig och läser eller lyssnar på musik. Urk.

- 'Night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback