Two and a half men & en helt ok dag even if the angry bitch came to visit.



Ja, man kan garva så att kinderna värker. (Happy thoughts, dude!)

Sitter här och har en smak av unket nagellack i munnen, yummie. Yeeeey, jag var lite effektiv idag. När jag kom hem så åt jag (hahaha) och sedan har jag gjort matte och skrivit på pm:et. Najs dude. Och eftersom att det inte är något bra på tv ikväll så kan jag göra even more! Jag vill läsa boken.. Jag vill gråta mer. Den är så fin och sorglig. Jag har inte ens läst en femtedel av den och jag redan skrattat och gråtit. Goodnight Mister Tom var det alltså.

Hahhahaha. Jo det hände lite halvtråkiga men roliga saker för mig i skolan idag. Amanda och jag har gått och pillat på Viktors hår hela dagen för att han skulle klippa sig idag och vid det här laget är det alltså gjort, fick ett litet meddelande på msn där det stod att hans hår var borta, haha! Varje gång han sa att han skulle klippa sig var det någon som sa att han inte borde det, tyckte lite synd om honom. Men det blev säkert najs!

  
Rip, jag hade ett klistermärke från ica-äpple under skon.


En annan kul grej var Kim dog när jag pillade honom i naveln i biblioteket, det var askul! Sedan var han inte alls taggad när jag ville pilla senare.

Juste, jag kröp in i Amandas klänning också, *dör* och så lät hon mig inte komma upp och gissa vart mitt ansikte hamnade!

- Ovanligt att jag är vadå?

image587
Saknar dig, din jävel!

Kommentarer
Postat av: klipparN

hej

2008-03-11 @ 22:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback