Vägen till Eldorado, Prinsen av Egypten & tung städning.

Jag har ont i huvudet. Eller ont, det känns tungt på något sätt. Ge mig vatten.

I alla fall så gick jag och la mig riktigt tidigt igår så jag vaknade vid sju imorse! Blev asglad över att jag var pigg för då kunde jag kolla på Vägen till Eldorado vid halv åtta, hihihi. Den var bra. Jag insåg att jag förmodligen inte alls hade sett den.. Jaja. Den var bra och jag fattade inte varför jag då kunde blanda ihop den med Prinsen av Egypten som jag kollade på när den var slut (?). Spelade in den för att jag var upptagen med att dammsuga och skura vardagsrummet, köket och hallen och sedan dammsuga resten av rummen. Seriöst, det är bland det jobbigaste, drygaste och tråkigaste jag någonsin har gjort. Värre än träningsdagboken. Gånger hundra typ.

För att återgå till filmerna kan jag säga att den senare var i "stilen" en blandning mellan herkules, pocahontas och lejonkungen. Coolt. ^^ Sen vad ni tycker är säkert en helt annan grej men whatever. Den är bra vilket fall som helst.

 
ehehehehhe.


- Hur kommer det sig att det är så mycket sång i tecknade filmer? Ok, don't answer that. I know already!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback