Well, en lista så här på påskdagen eller vad det nu är.

10 favoriter:
Färg: grön
Mat: McDonald's äppelpaj, hahahha!
Band: finns för många bra
Film: drama
Bok: Typ, massor med verklighetsbaserade. Och da vinci koden ^^
Årstid: sommar
Veckodag: lördag
Glassmak: kiwi eller polka, yeah! 
Tid på dygnet: kvittar så länge jag har bra sällskap

9 för tillfället:
Humör: glad.
Kläder: t-shirt och mjukisbrallor.
Bakgrund: utsikten från balkongen på kreta, yeah!
Nagellack: typ, ljus weirdgrön.  
Tid: 22,17
Omgivning: mitt rum?
Irritationsobjekt: den lilla blinkande blå msn rutan är rätt dryg ^^

8 första:
Bästa vän: öh. Caroline?
Screen name: vad fan betyder det?
Husdjur: aldrig haft. Mitt gossedjur PONGO!
Piercing: öronen då?
Förälskelse: ofta jag säger det här.
Musik: vad är det för fråga? :s
Bil: mazda 626 tror jag. Eller citroen eller hur det nu stavas.
Kyss: ofta att jag säger det här?!??!

7 senaste:
Cigarett: euw, nej?
Mat: något kött, klyftpotatis och sås yeah.
Dryck: mjölk.
Biltur: hem från Anna.
Kyss: *tralalala*
Spelade låt: Hurt - Falls apart.
TV-program: One tree hill !

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: men nej, vem dejtar egentligen?
Brutit mot lagen: haha hell yeah
Blivit arresterad: nej
Badat naken: i badkaret?
Varit med på TV: Ja, typ 1 sekund bland hundra andra ><'
Kysst någon du inte känner: nej

5 nej tack:
Kläder: *skrattar åt min egen ondska*
Mat: sushi och kåldormar *ryser*
Musik: gaaaaaaaaaah, house, techno, trance och whatever.
Dryck: kaffe, sprit öl osv.
Personlighetsdrag: falsk och dum i huvudet kanske? (AHHAHA)

4 saker:
Du gjorde igår kväll: åt påskmiddag yeah.
Du kan höra just nu: datorn som surrar.
Du inte kan leva utan: musik, tv och umgänge.

Du gör när du har tråkigt: data och tv. Eller ligger och grinar på sängen typ.

2 val:
Kaffe eller te: te
Vår eller höst: höst

1 önskan:
håller den för mig själv, tack så mycket.


Varför var det bara 7 grejer på nr 9? ><'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback