Ytterligare en jävla lista!!!!!!!!!!!!

Ja hej, jag har blivit beroende typ. Nej men jag har såhär tråkigt på morgonkvisten så jag skiter i allt nu ^^


Senaste

1. Kompisar du träffade: Emma
2. Personen du pratatade med: Pappa
3. Du fick SMS av: Telenor
4. Du kramade: Pappa

Idag
5. Kläder: Pappas t-shirt? Jag har inte gått ut ännu så.
6. Bättre än igår: Wot? Kläderna? Nej. hahah

Imorgon
7. Är det: Onsdag
8. Planer: Kolla på Lawrence av Arabien  med Amanda at my place.
9. Händer imorgon: Va fan jag sa ju just det?
 
Favorit
10. Nummer: 2
11. Färg: grönt
12. Årstid: Sommar
13. Saknar du någon? Yes, i'm never satisfied. 
14. Humör för tillfället? Lite uttråkad och lite aggressiv för att jag inte fick lyssna på vinyl i köket ><'

Frågor och svar
15. Det första du gjorde I morse? Borstade håret, hahah
16. Vad åt du sist? Äcklig frukost.
18. Tror du på distansförållanden? Det beror på vilka det gäller.
19. Vem tänker du på just nu? John Fogerty som kommer till hovet!
20. Tror du att personen tänker på dig med? Haha nej, men det skulle vara lite komiskt du ><'
21. Vart reste du sist? Resa som i resa? Dalarna? ^^ Annars Kreta.
22. Vad gjorde du igår kväll? Hade tråkigare än vad jag har nu.
23. Liknar du din mamma eller pappa? Alla säger mamma. "woho". Jag tycker pappa.
24. Ler du ofta? Det händer väl ^^
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Love is all we need.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Gjorde det förr.
27. I vems säng sov du i igår natt? Min. (egentligen pappas men ni fattar).
28. Vilken färg har din tröja? Vit.

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Om jag har.
31. Gråter du när du skadar dig? Herregud, jag gråter när jag inte skadar mig så gissa om.

Lycka
32. Är du en glad person? Till viss del.

Finns det ingen 33?
34. Önskar du att du var lyckligare? Ja men man får ta det man har liksom.
35. Är lycka överskattat? Wot? Lycka är väl bra men det krävs ju ändå lite av det dåliga för att känna lycka. Eller nått sånt.. O_o Skumt svar på den frågan men whatever.
36. Kan musik göra dig glad? Hell yeah.

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? Nej. Knappt det, hahah!
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? Ja.
39. Har du en flick/pojkvän? Nej.
40. Är du nöjd med det? Om man säger så här, i'm used to it.

Hat
41. Vem hatar du verkligen? Förutom den många håller med om typ? Det kan jag inte säga. Nästa fråga!
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? Nej

43. Är du en mobbare? Ja för fan.
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Men ja, jag borde typ få pris för känsligaste jävel. ("jävel" också).
45. Har du blivit sviken någon gång? Ja i guess.

Skolan
46. Gillar du skolan? Inte direkt du.
47. Favoritämne? Hm.. matte och bild är najs.
48. Värsta ämne? Musik suger. Syslöjd suger. Träslöjd sög mer förut. Engelska suger. Tja.
49. Har du spytt i skolan nån gång? Nej.
50. Är skolmaten god? Överdriv inte för fan ><'

image613
I somras. Jag vill klippa mig! *pank*


Nu ska duscha osv och sedan åka till Amanda, yeah!

- Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback