Amanda och jag borde sova nu...

Jaha, här sitter jag. Klockan är i skrivande stund 04,08. Intressant att se hur lång tid detta kommer att ta ^^
   Amanda ligger just nu och tjatar på mig om att vi ska sova, eller åtminstone lägga oss. Jag ville inte, för jag är fan piggare nu än vad jag brukar vara på dagen. Helt galet. Dessutom är det rätt ljust ute...
   Vad har hänt idag? Skola. Slappa lektioner. Bilden var rätt rolig, alla gick ut och ritade av någon del. Det var skönt att sitta i solen, lyssna på musik och rita. Sedan var det i alla fall lunch och buss hem till mig. Amanda skulle alltså sova hos mig. Här hemma så minns jag inte exakt vad vi gjorde först. Efter ett tag gled vi ner till handlar'n (haha) och köpte stuff. Kom hem, bytte om och drog ner till en mycket väl nerbajsad brygga och solade. Asnajs. Åt pizza till middag. Åt godis och chips och jag ska nog inte äta mer på ett halvår eller så. *puke* Vi kollade på Shaun of the Dead. Dock inte de sista 20 minuterna, det kom inte med på inspelningen... lite sjuk men rolig. Äcklas dock av zombies... *rädd*.
   Vi kollade också på Indiana Jones - Temple of Doom. Eller, vid elva typ, så skulle jag sätta alarmet på halv tolv, alltså en halvtimme senare för att vi skulle ta en liten lur, ahaha. Vaknade kvart över tolv?! Så vi fick oss visst en timmes sömn ändå ^^ Väckte Amanda så har vi spelat spel på nätet, bland annat City Jumper, hur roligt som helst!!!!!!!!!!!!!!!
   Ja, Amanda typ hatar mig. Hon vill sova, och jag måste fråga henne varannan minut om hon är vaken så det blir nog goodbye nu.

Bilder från fågelbajsad brygga orkar jag kanske lägga ut imorgon eller på söndag. Lovar inget, men det är typ bara jag som bryr mig.

ÖHHHH, DET ÄR FAN HUR LJUST SOM HELST UTE!

- Night people!

Kommentarer
Postat av: maggot

jag hatade inte dig!! var för trött för att hata;)

Postat av: gul bil

hahahahahah. you bastard! ^^

2008-05-14 @ 18:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback