Enormt mycket bilder från Amanicka-fredagen och vandringen till Biskops Arnö (?)

 Aloha. Här är jag med bilder från i fredags då det var en Amanicka dag/kväll/natt/morgon och sedan de typ hundra bilderna jag tog idag. Det är nämligen temavecka och vi skulle gå först till Varpsund (världens omväg genom skog och helvete) sedan till övergran och sedan hem till Hasse som bor med en granne vid en hästhage någonstans ^^ Alla gick dit utom Elin, Amanda och jag för vi fick skjuts av Lena från övergrans kyrka, mohaahha.

Det var jobbigt men mysigt..

Fredagen:

         
Kom på nu att mitt ord "barnafödelse" inte kan vara helt korrekt.., min neger som jag gjorde på bilden, tillsammans med Amandas tiggare, stek på bryggan, stek på bryggan, vatten, bryggan, träd? Amanda knatar iväg, och såhär jävla ljust var det när vi gick och la oss halv fem!

Lördagen (på bussen hem från Viktor där det var trevligt!):
 

Måndagen:

         
                                                             

För er som undrar tog det ca en halvtimme att ladda upp alla dessa bilder.. Jag har inget liv (: Eller, jag hade ju kunnat skriva på bokanalysen istället, men jag gör det efter detta blogginlägg!

Dagens tre bästa: #1. När Mattes brallor sprack. Skulle han stegra med cykeln han baxade? ><' #2. När Viktor och jag kastade dart eller vad man säger, så prickade jag mitten. #3. När Amanda berättade om hennes älskade badring ><' Hon lekte med den mot bilfönstret, så *FLUM!* Jag seriöst dör när jag tänker på det !!!!!!!!!!

- Angel of mercy, how did you find me? Where did you read my story?


Kommentarer
Postat av: IFK:GBG

Hahahahaha amandas badring ^^

2008-05-12 @ 20:22:06
Postat av: Malin

Vad gick ni över för jävla bro? vi gick inte över nån bro??? haha XD

Postat av: maggot

åh min badring <snyftar>

2008-05-12 @ 22:40:47
URL: http://themaggot.blogg.se/
Postat av: gul bil

hahahaha, alltså badring . omg ^^



Malin, efter Ekilla typ så skulle man ju följa pilarna, den svängde in på någon liten väg så kom vi fram lite längre fram från åkern när man skulle upp i lilla skogen bakom grustaget.



Sämsta förklaringen idag? Mycket möjligt.

2008-05-13 @ 15:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback