Detta jävla tjat om bloggplattform.

Herregud, det snurrar ju bara i huvudet. Jag fattar faktiskt inte mycket. Skulle logga in på blogg.se idag. Nehe, det gick inte? Ja juste, jag råkade klicka på en länk igår när jag skulle logga in. Min blogg skulle byta plattform och grejs. Wot? Jag vet inte. Så då var jag ju tvungen att gå in på den nya men kruxet var att jag inte kom ihåg vad fan sidan hette, hahah. Tur att de skickade ett mejl... Nu är jag här. publishme.se. Hur jävla fult som helst. Ska det se ut såhär från och med nu? Knapparna osv verkar vara exakt samma, bara att det är sjukt mycket fulare här. Läste också att många hade haft problem med den nya (blogg.se kanske inte fungerade så underbart bra på senaste heller då..). De har t ex inte kunnat ladda upp bilder. Sucks?


Sedär, det funkade hittils. WTAI-bandet, god damn vad länge sedan!

- Kan någon tala om varför jag skulle byta plattform? Och vad fan betyder plattform i det här fallet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback