Dolly Parton & My Girl 2.

Aloha.

Seg dag igår. Gjorde planritningen på min lägenhet. Annars? Typ ingenting. Försöker minnas ifall jag såg någon film igår kväll.. Nej, jag kollade typ på Körslaget med pappa. Sedan visste jag inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Pallade inte sitta vid datan, kunde inte kolla på någon inspelad film efter 22,30 för då skulle jag spela in Terminator  så att Amanda och jag kan se den. Blev så att jag fastnade på tvåan. Tänkte för mig själv hur i helvete kan det vara så att det enda vettiga för mig att se på är en Dolly Parton-konsert? Tacka gud eller vem det nu är som är the master i din religion, för jag kom underfund med att jag i hela mitt liv underskattat hennes musik. Hon var mycket underhållade, hennes röst är inte förjävlig och som sagt så är musiken bra. Undrar hur mycket jag egentligen såg, för det enda jag minns är 9 to 5  som är dödligt uttjatad, Jolene  som är bra och berättade med en bra historia och en intressant cover på Stairway to heaven (om mitt minne och allmänna igenkännande av låtar inte har svikit mig något totalt). 
   Juste, efter konserten så var det en film med henne också. Julia Roberts var med men jag orkade inte kolla länge.
  
Jag ska aldrig mer döma någon efter hur många plastikoperationer de gjort!



Jag är nästan säker på att jag glömt nämna någon film jag sett under de senaste dagarna men jaja. Idag så gick jag upp vid nio, gjorde inte mycket. Kollade på My Girl 2. Uppföljaren alltså. Den går under kategorin "Tidsfördriv". Men den funkade. Hon som har huvudrollen tycker jag är jättesöt, men seriously vilken irriterande liten jävel den där lilla snubben var. Holy crap. Ja. Tror också att det var pappan som spelade pappan i Crossroads, med Britney Spears ><' Jamie Lee Curtis var också med. Rätt likable i denna film.



Ja, annars så var Viktor här och det var trevligt. Nu väntar en jävla svenska läxa. Very doubtful att den kommer bli klar.

- Hoooooooooooooooly c r a p.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback