Indiana Jones, raiders of the lost ark & My Girl.

Idag såg jag Jakten på den försvunna skatten. Haha, tänkte hela tiden på Elin som Indiana ><' Awesome. I alla fall så tyckte jag att den var helt ok. Rätt så rolig faktiskt. Lite av en mycket enkel da Vincikoden, av sämre bildkvalitet, mer humor, mycket mer pangpang och svett och äventyr. Alltså är den inte lik alls, men jag fick den vibben när han berättade om den där arken. ^^ TJA!

Såg att den andra filmen, något med tempel? Ah, Indiana Jones and the temple of Doom. Wikipedia in my <3 HAHHAH. *ahem*. Anyways så antar jag då att The Last Crusade  går veckan efter? De måste ju få alla in på Indiana humör nu inför den fjärde! LoL.



Blev välidigt bummed (?) imorse när jag insåg att jag missade My Girl. Jättesöt film ><' En liten flicka med död mamma, weirdo pappa, substitutemamman Jamie Lee Curtis och en nördpolare. Awesome ^^ Har ju i alla fall sett den förr, så jag kan spela in tvåan som går halv sju imorgon bitti, wie!


Kommentarer
Postat av: elin

så ska jag se ut imorgon;);)

2008-05-04 @ 18:08:20
Postat av: gul bil

åh gud elin, det ska bli kul att se hur seriöst du kommer göra det! ^_^

2008-05-04 @ 21:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback