Jag fick en pluggkick!

Hoooooooooooooly crap vad glad jag känner mig! I ACCTUALLY GJORDE DET I PLUGGVÄG SOM JAG SA ATT JAG BEHÖVDE GÖRA :O Helt freakin' amazing, dude! Jag lovar, jag har inte pluggat så här mycket på en och samma dag (var god och lägg märke till att det är en vardag också) på typ 2 månader. Helt galet. Har säkert inte ens gjort såhär mycket sammanlagt på 3 jäkla veckor ><'

Jag är så nöjd med mig själv för tillfället att jag är rädd att jag kommer att svimma av högfärdighet (:

- En människa - tre porträtt
- Tangohäftet
- Låtanalys

Och vad återstår? Jaha, nu sjönk väl humöret en gnutta ^^

- Genetikprovet
- Läxförhör i svenska
- 2 bokanayser
- bokrecension som jag inte kan stava till i engelskan..
- muntlig redovisning om papperstillverkning?
- HAHAHHAHA, komplettering i dans på musiken (Josefine?!!??!?!?) *grymt*

Och självklart de nationella proven som nu återstår.

- Still I am proud of what I accomplished today, heöhöhihåhähäähhahu.

Kommentarer
Postat av: cccp

Sehr gut Annicka :) <3

2008-05-06 @ 16:35:17
Postat av: cccp

Sehr gut Annicka :) <3

2008-05-06 @ 16:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback