Kåldolmar, sockerkakssmet, fotboll, foxtrot, bugg & vals.

Jag undrar hur många som har en blandning mellan kåldolmar och sockerkakssmet i magsäcken just nu... Om du tänker "vad är det för äcklig blandning?" så säger jag att man börjar med det äckliga och avslutar med det goda. LoL.


Jag är vad? Jag vet!

Dagen.. trött. Orkar inte bilda överdrivet bra meningar vad det verkar. Fotboll på idrotten var kul, även fast jag är lite chockerad över hur dålig jag faktiskt är. Sedan var det lite komiskt att jag sa förlåt till hur många som helst. Räcker det som bevis? ^^

Sedan från 12,30 till 15,00 så var det någon dansmänniska som lärde oss foxtrot, bugg och vals. Rätt skoj, men jobbigt.

Jag blir galen. Läxförhöret på romantiken och realismen lär gå åt myrornas boende, för alla dessa författare är inte villiga att sätta sig på minnet. Och dna- och genetikprovet ska vi inte ens tala om då jag inte har pluggat till det en enda gång. Fast det kan vara möjligt att det går vägen någorlunda bättre än svenskan i alla fall...

- Den första hejdå-frasen jag kom att tänka på medan jag rev mig på vristen var: Jag ser en fisk!


För att Amanda och jag pratade om
denna dag och jag är jävligt dum. (:
2007-01-31


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback