Lawrence av Arabien, King Kong, kungens birthday och 1 maj.

Jaha, fett torrt med blogg. Orkar inte för tillfället, men jag tvingar mig nu ändå.

Sov hos Amanda onsdag till torsdag. Vi kollade klart på Lawrence av Arabien. Ursäkta, tråkig nästan  rakt igenom. Glad it's over, men det är åtminstone rätt coolt att jag sett den en gång. Peter O'Tool.. seriously? ><'
   Vi kollade också på orginalversionen av King Kong, från 1933. Rätt awesome att man sett den med. Vissa saker var verkligen lika i nyversionen, men herregud vilken vridning av historien den nya är, även fast den är hur bra som helst. Och vilken ful King Kong ><' "Kong". Yeah. Asroligt när han bröt av grenar!

 

Ja! På kvällen var vi nere vid gröna dalen. Träffade Malin och Emelie. Vi stod och lyssnade när Anna sjöng på scenen, som var flaket på en minilastbil (haha). Det var kul. Anna var bra och vi dansade och hade rätt skoj ^^ Jävlar, när ungarna kastade godis! Hoooly crap. Senare chillade vi också vid brasan och träffade Viktor osv osv, som jag btw tillbringade torsdagen med, <3

Amanda och jag började även se på The Matrix, men vi gav upp vid ett-tiden kanske.. gick upp och pratade till fyra. (:

    

- Jag vill ha en katt! *prosit*

Kommentarer
Postat av: maggot

raandy^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback