Lost in Translation uppenbarade min filmsmak ytterligare.

I forgot, igår kväll började jag kolla på Lost in Translation. Gav upp när klockan visade mindre än 22,00. Kände att jag behövde ta igen de där 4 timmarna jag missed out on hos Amanda ^^ Och om jag gjorde det, sov i tolv timmar, yeah!
   Anyways så var den skum. Såg klart den  i eftermiddags. Jag tror att jag måste vara på ett alldeles speciellt humör för att ta in sådana filmer. Den går typ under komedi, men man måste ha något mentalt problem eller nått för att finna den rolig. Eller så är jag alldeles för.. grund? Förstår ni. Inte djup liksom. Jag föredrar förmodligen filmer med tydligare handling. Åtminstone vid tillfällen som detta, då jag ville ha något att fördriva tiden med. Jag var inte ute efter en svettig hjärna.

Men för att säga något jag gillade, så filmningen av omgivningen och sista låten. There.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback