Milkshake & foto för niorna.

Och då har man svept närmare en halvliter chokladmilkshake. Herre(kokosnöt) vad underbart det var. Pappa kommer och pickar upp mig. Det är varmt och soligt. Vi har precis haft idrott. Och pappa, min riddare, kommer med en stor chokladmilkshake. YEAH! Det var typ ren sommar som flödade i mina ådror. Fattar ni ens vad jag säger? För att förtydliga; Kall MILKSHAKE medan man ser gröna blad i sol.



Gaah jag ska bli hippie.

Anyway så var det ju sånt där foto för niorna idag. Vår klass hade då typ film/kändistema. Jag var freakin' Pocahontas, Amanda var Jack Sparrow, Emma var preppySandy i Grease (asgullig!), Malin var Marilyn Monroe, Elin var Indiana Jones, Emelie var coola Sandy i Grease, Johan och Jocke var überüberfjorisar, Kim och Matte var några crossdudes(?), Viktor var capten John Smith ^^, Milton var Rocky, Freddan ville inte erkänna att han var Brad Pitt! :o Osv osv.

 
Hur söt som helst! :o

Nu måste jag göra ett tangohäfte, en låtanalys och den där, En människa - tre porträtt. Asdrygt.

- Baaaaaaaaa. (höhöhö).


I have a thing för tjockismoln, om ni undrar, vilket ni inte gör.


Kommentarer
Postat av: Emma

fyfan vilka fula bilder haha!!!!!!!!!!

2008-05-05 @ 20:28:14
Postat av: gul bil

hahha, nej! :D



men jävla ho*blogg, varför kan man inte klicka på bilderna??!?!?

2008-05-05 @ 21:08:16
Postat av: gul bil

aha, nu gick det ^^

2008-05-05 @ 21:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback