Oceans Eleven.

Den gick på tv igår. Hm... vad är mer typiskt mig än att somna under en film? Errrh.. Jag gjorde i alla fall det när jag kollade på Oceans Eleven  då, haha. Men åh, så fult. I sista pausen, vid 23,00 typ så gick jag in i mitt rum och bäddade ner mig och fortsatte att kolla. Känner att jag börjar bli trött. Äh, det är ju slut (enligt tidningen) 23,25 och klockan är ju 23,15. Jahaja. När jag vaknade imorse mindes jag bara att jag stängde av tv:n, men inte hur fan filmen slutade. Så nu blir det att kolla på the net och leta slutet, haha.

Anyway, det jag såg av filmen var bra. Rolig, lite spännande och apmycket skådisar man känner igen. Rätt underhållande.

Reklamen för den var ju också lite skoj, bara klipp där Brad Pitt käkar, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback