Pluggkicken hade ett bäst föredatum, i-ca-2-minuter-efter-bussen-sällskap & kvalitetsbilder.

Jag är så trött att jag tror att kommer svimma. Jag gick och la mig på sängen en halvtimme, vet inte om jag somnade. Det var skönt, fast jag frös. Nu är jag fullt utrustad och mina armar ger snart vika medan jag skriver.

Har inte mycket att säga. Frågar mig själv varför jag plågar mig själv genom att skriva detta, och kommer på att jag och mitt i-ca-2-minuter-efter-bussen-sällskap Jocke diskuterade (hur stavas diskuterade? Disskuterade kanske.. *dö*) om den blomstrande omgivningen, så på vägen hem fotade jag två bilder med min högkvalitetsskapade mobil. Seriöst, kan då inte rekommendera LG 320KG eller vad fan den heter, om ni satsar på en karriär inom fotografering, eller bra allmänt gillar att ta vackra bilder.


 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback