18 maj, Pocahontas & mitt bästa tips.

Idag grattar man Malin på födelsedagen! :D (självklart hennes systrar också då ^^)



Jag såg Pocahontas  idag. Köpte ju den som sagt igår. Den var faktiskt bra på engelska. Hade tänkt mig att det skulle bli helt fel faktiskt. Fan, den här filmen är ju nästan helt underbart bra. Och vem är jag om jag inte grinar i slutet?

 

Ja, sedan kommer det bästa tipset jag förmodligen någonsin kommer att ge. Byt till en skola med lärare som tvingar er att gå och göra uteaktiviteter en hel vecka. Why? Då kan ni äta kladdkakssmet till lunch utan att få dåligt samvete! (tandläkare, bite me)

- Ha en trevlig dag! Jag har fastnat på Gossip Girl-repriserna..

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag verkligen älskar pocahontas låten <33 Hahah ^^

Postat av: gul bil

ja, hur bra som helst! den andra också, någonting med river bend... just around the river bend! gaaaah, jag lyssnade på dem massvis innan jag gick och la mig igår ^^

2008-05-19 @ 17:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback