Teater, inhandlande och massor med roligheter.

Mjaha, tjena.

I torsdags var alla niorna och såg Djungelboken  på stadsteatern. Det var trevligt att se den igen. Hände massa roliga saker där också som jag faktiskt inte känner att jag orka skriva. Men efteråt så stannade jag och Amanda kvar i stan för att glida runt i second handaffärer. Det var kul. Jag köpte 5 böcker, en skjorta och en film för 120 kr, så jag är satisfied. Sedan svängde vi även in på en skivaffär där jag fann ett 3 disc-album med Simon and Garfunkel för 129 kr. Awesome.
   Inte så awesome var att vi missade tåget från Karlberg, så vi fick chilla där i en halvtimme, och sedan så skulle jag chilla själv en halvtimme i Bålsta. Nej, jag är ju smart, så jag ringde Viktor så att han kunde sällskapa med mig innan jag klev på bussen för att chilla en jävla halvtimme själv igen. Höhö.

 
Jag har en sjuhelsikes snygg bokuggla. Btw, här ser ni början på ett av mina livsverk. Jag "kirrade" en bokhylla. Det är början på mitt bibliotek med hyllor och hyllor fyllda med böcker.


Fredag var det igår. Bilden var roligast. Jag gör om Venus Födelse. (Vad fan sa Olof att det hette när man gjorde om tid och grejer? Errh.. P någonting...............). *morr*
   Efter lunchen fick Amanda och jag skjuts med Viktor till stationen. På tåget slog vi oss ned hos Jocke, som gick av vid Kungsängen. Seriously vad energin dog på tåget, haha. På moppen garvade jag typ tills jag slutade andas och det fortsatte en tag på tåget. Sedan när Jocke gick av vart det tyst hos både Amanda och mig nästan ^^
   Iallafall så inhandlades det en balklänning. Woho, finally! Finalement (stavning?)! Ja. Även två linnen på h&m. Två för priset av en. Najs. Jag är glad. Och nu är jag trött med.

    
Milton i den ovetande Johans mössa, Moppejocke och Moppedennis, Jocke, Jossan, Björn och jag har rutiga kläder (det är inte mitt fula finger), Amanda saknar fiskarna, Amanda är freakin' awesome på att rita.

På tal om Johan, så såg jag Johan, Matte, Kim M (?) och massor med andra utanför här igår kväll. Jag stod och borstade tänder när jag tyckte att jag såg massor med people. Sedan sprang jag typ ifrån fönstret, haha ><' Nothing personal..

Massor med roligheter har ni ovan då. Well well. Något som inte är så roligt? Viktor är på freakin' handbollsbajs långt åt helvete här ifrån.

- Tja.

Kommentarer
Postat av: maggot

mina fishies!!! xP

Postat av: gul bil

mahahahahah!

2008-05-25 @ 16:24:17
URL: http://hemsk.blogg.se/
Postat av: IKEA

varför svarar du inte i telefon för?

2008-05-25 @ 18:15:20
Postat av: gul bil

wot?

2008-05-26 @ 16:14:00
URL: http://hemsk.blogg.se/
Postat av: Kampo

ja rngde ich du svarade inte, men sen fck jag tag i dig :)

2008-05-27 @ 16:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback